en ganska så ohändelserik onsdag

Jag måste verkligen hitta mig ett jobb för det enda jag göra är att göra mig av med pengar.
Dricka kaffe i solen och smaka på en massa nya coctails. som i för sig är vääldigt goda!

idag träffade jag min kusin i universitetet. Var där för att ta reda på resultaten av tentorna som jag skrev förra månaden. Har passerat 4 av totalt 6! Det är väll OKEJ. Antar jag.

Så vi tog oss in i stan för en kaffe som resulterade i att vi åt en souvlaki,drack varsin cappuchino och smakade på bartenderns nya coctail-ideer till Tredici som faktiskt blev ganska bra!


hade på mig den här tunikan idag som är från hm! Hitta den längst in i garderoben och tänkte att den skulle passa bra till en så fin och lugn och solig dag. och det gjorde den.


ser ni hur fint thessaloniki är så här dags på dagen? Nej ni ser inte så mycket för bilden är suddig och Sofia är en dålig fotograf, men allting är pyntat till karnevalen som pågår. Lite längre ner finns även havet men det syns inte heller på bild.


Är så sugen på ballerina med hallonfyllning. och det finns ju inte här i grekland. det gör mig ännu mer sugen.

Jag ska städa lite nu tänkte jag
god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0