Vem är jag egentligen?

Jag tänkte att
ja förresten idag är det alla hjärtans dag det vet ni redan men det ni inte vet är att jag kom hem klockan 7 i går och vaknat 17.00 idag. Så idag sitter jag hemma det har jag kommit fram till. Inte jag som kommit fram till det men omständigheterna. Jag sitter hemma ensam, helt ensam denna lördagkväll som deusstom råkar vara alla hjärtans kväll. Alla mina vänner jobbar denna natt. Och stackars jag har inget jobb. Och inte heller någon att mysa med. Hur sorgligt är inte det. Men nej, jag har aldrig tyckt synd om mig och det tänker jag inte göra nu heller. IStället tänkte jag berätta för er vem jag är! Kuuuuul va? Och det vore ju bäst genom att visa lite bilder, det tycker jag!

ikväll ska jag som sagt inte göra något speciellt. Har hyrt mona lisas leende och köpt godis. Och så ska jag sova tidigt. Imorgon är det söndag och jag älskar söndagar för då är alla lediga här i grekland då allt är stängt. Det innebär lunch och mysig fika ute. Jag hoppas bara att det blir sol för allt är så mycket lättare då. På kvällen ska vi på David Morales på club Hotel.


Hur som helst
Despina är mitt riktiga namn. Grekiskt. Ina kallades jag i sverige. Det var en aning enklare att uttala.
Uppväxt i stockholm. Med min familj. Mina två systrar som är 5 och 7 år äldre och som jag älskar över allt annat. Och med mina två föräldrar som senare skiljde sig. Det ingår också i livet.


Jag var duktig i mina yngre skolår. Och jag brukade alltid få läsa upp dikter på dagis.


Jag hade aldrig tråkigt under min uppväxt. Jag är så lyckligt lottad. vilka fina systrar jag har!


Och ännu finare föräldrar.Det måste ni erkänna.

Mina somrar spenderade jag varje år i grekland. Och jag badade alltid naken.


Mitt första,bästa,längsta, förhållande varade ett år. Fullt av kärlek äkthet och glädje. Tack världens finaste kille!



Jag hade olika nyanser av blont hår under två hela år (2006-2007).Mitt hår förstördes och till slut gjorde jag det enda rätta och bytte till min naturliga.


Jag tog studenten den 7e juni 2007


Jag hade en riktigt fin sommar år 2007. Och jag tog så många fina bilder. Men eftersom jag precis hade köpt min nya canon ixus visste jag tydligen inte riktigt hur den fungerade och en mycket vacker dag råkade jag radera alla bilder som jag hade tagit fram till dess. sedan gjorde jag ett väldigt stort uppehåll och slutade använda kameran. Har ännu inte förstått varför.

Under hösten 2007 flyttade jag till Grekland för studier. Har sedan dess bott här själv. Har under den tiden lärt känna dom bästa och dom sämsta, flyttat till en bättre lägenhet,gått på karneval, bott i Aten, semestrat, bytt 3 jobb,precis hittat ett nytt, PLUGGAT, PLUGGAT,PLUGGAT, skrivit tentor, skrivit omtentor. och mycket annat som kanske inte skrivs.


Så nu får det räcka! Filmdags!
God kväll på er. Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0