Fredag

Hej!Ååååååh jag är så lycklig...för jag är så trött på greklands mode och av någon konstig anledning hade jag glömt att ASOS finns! Och hm shop online. Och tradera! Kära tradera!
Jag beställde precis dom här godingarna från asos. En riktigt snygg topp som blir perfekt till lacktightsen och en paljettväst. Längtar tills jag får hem dom i sverige så att mamma kan skicka vidare till grekland (vågar inte riktigt beställa hit dom, greker är så slarviga!)


 

Imorse kunde jag inte vakna 8 för att gå till lektionen. Istället gick jag upp 13.00 vilket innebär att jag ännu inte gått på en enda lektion denna termin.Uh! Men det kommer ju fler! :-)
Idag är det fredagen den 13e. vet inte vad det innebär, vi får se under dagen. Hittills har det gått bra. Jag fick ett jobb på ett fik här nere vid min lägenhet. Börjar börjar om två veckor då en annan tjej slutar. Ska se till att börja efter karnevalen som är sista veckan i månaden. Gud vad jag längtar, vet dock inte vad jag ska klä ut mig till.
Nu ska jag äta. Pasta.Igen. Med carbonara. Enkelt,snabbt, och framför allt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0