och så var även denna dag över

Jag måste duscha men jag vet inte om grannarna störs så här dags.
Men jag vill gå upp tidigt i morgon och ta en kaffe med den där sötnosen jag pratade om för någon dag sen,
Och sen blir det shopping med Olga! För det var ett tag sen. Fastän det inte finns något här i Grekland.

Jag hittade ett par bilder från i höstas då Diana min vän var här på besök.
Bjuder på dom!

I mars åker jag till henne i Belgrad. Det blir nog runt den 6e.


Här sitter jag, Diana och Olga på vårt absolut mest älskade fik Ernést. Var är soooooooolen??



Ser ni hur fin Thessaloniki är??? På andra bilden var jag lite sur för Dr Shepherd kramade bara Diana. Haha, sen blev jag glad för jag fick sitta i mitten!


Här är jag med min vän Doctor Shepherd från Greys anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0