La laalala lala bamba

colegialla...ra ra rasputin...bamboleo...asereje ja...lalala la bamba...Jag är fast i gårkvällen.
Har inte haft så kul på riktigt länge. Om det bara vore karneval varje dag!




kram med min f.d. chef,världens bästa chef

och vi hitta en "svensk"!


det finns så mycket mer men jag har dålig uppkoppling idag och orkar inte sitta här och trycka på samma knapapr om och om. Har sovit så lite. Ska sova tidigt ikväll tänkte jag. måste verkligen göra det till en vana!
Jag hade grymt kul igår,vilket jag tror syns på bilderna!
Hade klätt ut mig till en present som var sänd från Gud. Stor succé! Verkligen!

Jag ska äta pizza och se på tv nu. Utan sällskap. Det behövs ibland. Måste komma bort ett tag, jag känner det. Ska åka till Belgrad till min vän Diana i början av mars. Funderar att åka med en killkompis som har sin flickvän där den 6-7-8-9 mars. Det blir perfekt. För sen fyller jag år den 15e mars och då vill man ju va här och fira det!
ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0