Första inlägget....någonsin?

Det var dags för mig att gå med,det tyckte jag.
Jag behöver bara utforska det här.

Jag är inte van vid att publisera mig själv på internet. Jag hade en och samma bild under tiden då jag använde Lunarstorm, haha. Och nu använder jag bara facebook... det måste jag ju....numera är facebook det enda stället man träffar sina kära och det bästa sättet att kommunicera med folk då jag inte vågar tanka på mitt kort här i grekland (det är så jävla dyrt, ring aldrig med ett grekisk kort du har noll kronor kvar så fort du hunnit säga hur har din dag varit sen hinner man inte få något svar.. så facebook är ett bättre alternativ,det tycker jag!)

Ibland, speciellt på måndagkvällar brukar jag inte ha något för mig. Grekland kan vara så jävla tråkigt under vintern. Jag är så stolt över min laptop som givit mig fina stunder i ensamheten.
Jag ogillar tider då jag inte har någon att gosa med i soffan i väntan på att den där jättebra filmen ska komma igång.
Jag saknar verkligen en annorlunda lukt i min säng och mina lakan. Det har nu gått 9 månader sedan G och jag tog beslutet att Ok det funkar inte längre, det blir bättre för båda om var och en går sin väg. Det har nu gått 9 månader sedan vi bytte meningar med varann. Igår (tråkig måndagkväll) satt jag på msn ett tag tills jag såg en ruta poppa upp. Det var han...Självklart fick jag fjärilar i magen. Jag vet inte vad han har gjort med mig. Men sedan i maj har jag inte ens kunnat påbörja ett förhållande då jag jämför allt som andra  gör med det han gjorde. Jag kommer aldrig hitta någon som honom. Ingen som är bättre än G. Men ingen sämre heller. För ingen är som han helt enkelt.
Hur som helst. Han har det bra, det har han haft varje dag sen vi gjort slut. Det vet jag. Och jag förtjänar också att ha det bra. Därför ser jag alltid till att ha det!

I dag har varit den lugnaste dagen på länge. Jag gick upp ett ! 13.00! Jag var helt död igår när jag la mig. Så jag förtjänade lite sömn. Okej, mycket sömn.
Jag har bara varit hemma idag. Det behövs ibland, man känner det. Jag har städat. Det behövs också ibland, man ser det! Jag har lagat middag till mig. Och jag har kollat på film. Jag såg Monster med charlize theron. Har velat se den sen den kommit ut.

I morgon måste jag betala elen som jag inte gjort sen i julas. Oj oj o j oj lite försenad där. Är så dålig på det där med elen...Glömmer alltid bort. Känns på något sätt som om det är oviktigt och som om jag har all tid i världen. Dom borde påminna mig om den varann dag, det tycker jag!
Imorgon är även det efterlängtade republic partyt på jazzanova. Bossa nova privat partyt som man endast kunde vinna inbjudningar via stationen. Republic 100.3 är en radiostation som jag upptäckte bara någon dag efter min inflyttning i thessaloniki. Så fort jag kommer hem sätter jag på radion. Musiken som spelas där är helt enklet oslagbar. Dom spelar precis vad mina öron vill höra, vid det rätta tillfället!
www.e-radio,gr ,tryck sedan på thessaloniki och leta sedan efter republic 100.3

Nu tänker jag diska. Sedan måste jag utforska blogg.se. Och så kanske jag berättar lite om vem jag är. Kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0