Hungrig

Jag har varit ute hela dagen (har haft lektioner, betalat räkningar osv ) och jag har inte hunnit äta något. Däremot hann jag dricka en supergod moccachino med världens godaste grädde på!
Och så kommer jag hem för en stund sen, vad får jag då se på min dörr! Jo jag hade nämligen fått reklam från SWE BURGER! Beställ hem svensk hamburgare! Det måste vara ödet. inte ska jag låta det ligga där.Jag ringde precis och beställde hem två SVENSKA cheeseburgare. Haha hur sjukt är inte det. På tio minuter är dom här! Hemma hos mig i Grekland. Troligen kommer jag bli deras stammis i framtiden. Tack gud för att scan förföljer mig (dom har även köttbullar och potatismos!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0