Det jag verkligen ogillar är att vänta

vänta på bussen, vänta på att någon ska sminka sig klart, vänta på att klockan ska bli 9 så att jag kan gå in i duschen. vänta på att lektionen ska ta slut, vänta på den 6e mars för att åka till Belgrad, vänta på att min mor ska skicka varorna som jag köpt från Asos hit,
och framför allt vänta på att en auktion ska gå ut!
Jag har gått och blivit kär i en väska. vilken morgon! Men jag orkar inte vänta. Jag vill ha den nu n u n uuuuuuuuu. Jag vill gå runt i den IDAG. Inte om en månad.



vilka detaljer. Det är precis en sådan jag vill ha hängandes i min armled. Tack för att du säljer den! (varför gör man det?)
Ha en fin dag. Nu ska jga äta färdigt det rostade brödet med philadelfia på och sedan in i duschen för att vakna rent till denna tisdag. Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0